آموزش برند سازی شخصی

آموزش برند سازی شخصی به یکی از مباحث جذاب و داغ روز در تمامی کشورها علی الخصوص کشور ما تبدیل شده است. برند سازی شخصی ترکیب بی نظیری است از مهارت ها، تجربه ها و شخصیت هایی که شما برای خود ایجاد می کنید تا افراد دیگر شما را ببینند. این داستان، داستان شماست و اینکه چگونه رفتار، گفتار و نگرش شما منعکس می شود.

آموزش برند سازی شخصی

معرفی برند سازی شخصی

برند سازی شخصی عبارت است از چگونگی تبلیغ کردن خود. برند سازی شخصی ترکیب بی نظیری است از مهارت ها، تجربه ها و شخصیت هایی که شما برای خود ایجاد می کنید تا افراد دیگر شما را ببینند. این داستان، داستان شماست و اینکه چگونه رفتار، گفتار و نگرش شما منعکس می شود.

شما برای متمایز کردن خود و نام تجارت خود از بقیه افراد و بقیه شرکت های تجاری می توانید از برند سازی شخصی استفاده کنید. به طور حرفه ای برند سازی شخصی شما تصویری است که دیگران نسبت به شما در ذهنشان دارند. این تصویر نوع نگرش شما به زندگی را نمایان می کند.

برند سازی شخصی دربرگیرنده تصویربرداری رسانه ها و جمع آوری اطلاعات شما به صورت آنلاین است. استفاده از برند سازی شخصی به شما کمک می کند تا آن فردی که می خواهید باشید.

قبل از معرفی اینترنت در قرن ۲۱ ام، کارت ویزیت معرف برند شخصی شما بود  مگر اینکه در رسانه ها شخصیت خاصی داشتید. در دنیای امروزی، جایی که هر اقدام ناچیز و کوچکی در رسانه ها و فضای مجازی به طور گسترده مورد بحث قرار می گیرد، شما بسیار ناشناس هستید.

برای تاثیر گذاربودن در عموم پیشنهاد برتر این است که یک برند سازی شخصی برای خود ارائه دهید تا شما را از بقیه افراد متمایز کند. برند سازی شخصی به شما کمک می کند تا دانش و مهارت های خود را در زمینه ها و حوزه های مختلف نشان دهید.

به عبارت ساده برند شخصی، افراد را ماندگار و به یادماندنی می کند. برند سازی در عین منفعتی که به دنبال دارد می تواند دلهره آور باشد. نقطه شروع آن از متداول ترین راه های گم شدن در ابتدای این فرآیند است حتی افراد مشهور و معروف از تجارت، نمایش و… کوچک شروع کرده اند.

آموزش برند سازی شخصی

 

برند سازی شخصی شما را از بقیه افراد متمایز می کند.

آموزش برند سازی شخصی

آموزش برند سازی شخصی برای دیده شدن و ماندگاری افراد در دنیای عمومی امروز مفید است. ما در سراسر فضای مجازی، دنیای وب و وب سایت ها نیاز به شناخته شدن و درک شدن داریم. آموزش برند سازی شخصی در زندگی افراد، چه شخصی چه عمومی یا حرفه ای، تاثیر گذار است. نکته مهم این است که شما می خواهید یک پیام داشته باشید و دیگران بدانند دقیقا این پیام چیست.

دنیای امروزی به سمت شلوغی پیش روی می کند و رقابت در سطح بالایی قرار دارد در نتیجه روزانه انتخاب افراد مورد اطمینان برای تجارت سخت تر می شود اما برندی موفق است که بیشترین رای اعتماد را برای خود جمع کرده است. برند سازی شخصی برای شما اعتبار و شخصیت می سازد.

برای برند سازی شخصی شما باید آن را مانند یک پیاز بدانید. وجه تشابه آنها در لایه لایه بودن آنهاست با هدف ایجاد اعتماد بیشتر در هر لایه. مطمئنا شما در این تشابه، در مرکز قرار دارید. اینکه شما چه کسی هستید؟ سعی در کمک کردن به چه کسی دارید؟ و دلیل برتر و مهم بودن شما در کمک به این افراد چیست؟ چه داستان هایی از تجارب شخصی خود می توانید نشر دهید؟

در فرآیند برند سازی شخصی چند سوال مهم وجود دارد که باید به آن ها پاسخ دهید:

۱٫شما در چه زمینه هایی بهترین عملکرد را دارید؟

۲٫چه ارزشی برای شما به ارمغان می آورد؟

۳٫به چه کسی خدمت می کنید؟

۴٫مخاطب شما کیست؟

۵٫چگونه شما آن را منحصر به فرد انجام می دهید؟

۶٫چه چیزی شما را متمایز از بقیه می کند؟

در سیاره ای که ما زندگی می کنیم، نظیر هیچ کسی وجود ندارد. پس برند شخصی شما هم باید بی نظیر باشد

لایه بعدی، تصویر شماست. تصویر شما شامل آرم، انتخاب قلم، جعبه رنگ نقاشی، عکاسی، مدل طراحی شما و همه چیزهایی که ارائه دهنده بیانیه برند شما است، می شود.

لایه بعد شامل اثبات اجتماعی شماست. مردم برای اطمینان از صحت گفتار شما درباره خودتان نیاز به مدرک دارند  زیرا اعتماد کردن به چهره فرد بسیار آسان تر از یک شرکت بی چهره است.

سپس به لایه محتوا می رسیم. خلق یک محتوا حول تجربیات و خصوصیات خود راهی مطمئن برای ساختن مخاطب، برند و تجربه شماست. ثابت و استوار بودن در محتوا سازی بسیار مهم است زیرا کلید اعتماد، پایداری است. تنوع در محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است دلیل این است که تشابه محتوا با سایر افراد می تواند شما در سایه دیگران قرار دهد.

لایه آخر شامل محصولات و سرویس دهی می شود.

امروزه با فراگیر شدن رسانه های اجتماعی، برند سازی شخصی موفق نقش مهمی در شناخته شدن شما دارد.

مشاوره برند سازی شخصی

مشاوره برند سازی شخصی یکی از راه های مورد اعتماد برای ساختن برند شخصی است. پس در انتخاب یک مشاوره خوب دقت کنید. زیبایی داشتن یک برند سازی شخصی در بدست آوردن پول از راه های مختلف است. مادامی که شما مخاطبین و اعتماد آنها را جلب کردید می توانید از طریق مدل های تجاری مختلف کسب درآمد کنید.

ما در این مقاله قصد داریم چند نکته طلایی جهت ایجاد یک برند شخصی جذاب و بی نظیر به شما معرفی کنیم.

  1. تمرکز

بسیاری از مردم وقتی حرف از مطبوعات می شود، مبهم هستند. هدف از تمرکز کردن بر روی برند شخصی خود، آسان کردن ایجاد محتوا در برند تجاری است و اینکه دیگران بتوانند شمارا بر اساس آن تعریف کنند. پس بهتر است تمرکز خود را بر روی یک پیام و موضوع نگهدارید تا در انجمن های مختلف و عموم به یاد ماندنی شوید.

  1. اصالت

واقعی و معتبر بودن شخصیت شما در برند سازی شخصی نقش مهمی دارد.

  1. داستان گویی

اگر برند شخصی شما داستانی را روایت نمی کند، نیمی از مخاطبین خود را از دست داده اید. بنابراین درباره برند خود داستانی تعریف کنید که دیگران درگیر آن شوند. بهترین راه معرفی شده برای داستان گویی شما، محتوای نوشتاری و فیلم است

  1. سازگاری

سازگار بودن شبیه یک تمرکز باریک است. اگر شما به طور مداوم درحال ایجاد محتواهای مختلف حول یک موضوع خاص باشید، شناختن آن موضوع بسیار ساده تر می شود.

  1. آمادگی برای شکست

شکست یک تجربه سخت برای همه است و ماهیت انسانی ما ایجاب می کند که از بروز آن جلوگیری کنیم. برای رسیدن به یک برند سازی شخصی موفق باید حداقل یکبار شکست را تجربه کنیم. بهتر است بدانید که همیشه بهترین و موفق ترین برندهای شخصی نه از کمال فوری بلکه از آزمایش، خطاهای مکرر و شکست ها ناشی می شود.

دپارتمان آموزش هلدینگ برندآفرین با نام موسسه آموزش عالی ترجمان علوم با مجوز قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آماده برگزاری دوره های تخصصی برندسازی و برند سازی شخصی به صورت خصوصی یا سازمانی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره ها با کارشناسان ما از طریق تلفن ۲۲۱۴۵۴۵۱-۰۲۱ در تماس باشید.