آموزش پرسنال برندینگ

اگر هدف نهایی شما برای برندسازی شخصی بهبود عملکرد شغل شماست ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که می دانید مشتریان هدف شما چه کسانی هستند. شما می خواهید نام تجاری شخصی شما با مشتری هدفمند شما مطابقت داشته باشد. شما با آموزش پرسنال برندینگ قادر خواهید بود پیام مشخص و غالب خود را به مشتریانتان القا کنید.

آموزش پرسنال برندینگ با مدل ۱۱p

پرسونال برندینگ با مدل ۱۱P + پادکست رایگان

 

پرسنال برندینگ

افراد غالباً در مورد تمایل به آموزش پرسنال برندینگ خود صحبت می کنند. شما بدون شک می دانید یک برند تجاری چیست ؟ ما هر زمان که در مورد بازاریابی تأثیرگذار صحبت کنیم ، مرتباً به برند مراجعه می کنیم. اما شما احتمالاً فکر زیادی در مورد داشتن یک برند ندارید. ایده “پرسنال برندینگ” برای اکثر افراد غیر معمول است. اما در این دوره آنلاین ، جایی که همه چیز ، چه خوب و چه بد ، برای همیشه در اینترنت انتشار پیدا میکند ، می توان اهمیت برند تجاری شخصی را بیشتر از همیشه دانست.

آیا تا به حال نام خود را در Google جستجو کرده اید؟ بدیهی است ، ممکن است متوجه شوید که افراد دیگر نام شما را به اشتراک می گذارند. اما وقتی مواردی را می بینید که از شما یاد می کنند ، آیا آنها آنچه شما می خواهید جهان را ببینید را نشان می دهند؟

 

آموزش پرسنال برندینگ

 

کاربرد پرسنال برندینگ

به عنوان کسی که میخواهد در کار خود موفق شود، آموزش پرسنال برندینگ یکی از فاکتورهای مهم و کلیدی در سرنوشت کسب و کار شماست. در نهایت شما می خواهید به عنوان کسی که به انواع افرادی که مشتری های بالقوه و موجود شما را می سازند اهمیت دهید.

شما نمی خواهید مانند یک فروشنده اتومبیل از کلیشه استفاده کنید – حتی اگر شما در کار فروش خودرو هستید. مصرف کنندگان بدبین مشاغل را به عنوان کلی فروش می دانند. هدف اصلی از نام تجاری شخصی این است که به مسیر مهندسی معکوس را برویم و کاهش فروش را کاهش دهیم.

یک فرد معمولی ​​که نماینده یک مشاغل کوچک است احتمالاً چنین دیدگاه های افراطی در مورد پرسنال برندینگ خود ندارد. با این حال ، شما هنوز هم باید به روشی عمل کنید که با تصویر درک شده شما مطابقت داشته باشد. اگر خود را دلسوز و علاقه مند به مشتری خود نشان می دهید ، بسیار مهم است که به شکایات آنها گوش فرا دهید و هر مشکلی که ممکن است با محصول شما روبرو شود را برطرف کنید.

هرچند بالاتر از هر چیز ، شما می خواهید که آموزش پرسنال برندینگ شما نسبتاً معتبر باشید.

شما می خواهید نام تجاری شخصی شما وقتی در اطراف نیستید با آنچه مردم در مورد شما می گویند مطابقت داشته باشد. اگر افراد به پرسنال برندینگ شما اعتقاد ندارند ، پس با عدم اعتبار قابل توجهی روبرو می شوید.

برندسازی شخصی و رهبری

یکی از اساسی ترین و ماندگارترین چیزهایی که هر کارشناس حوزه آموزش پرسنال برندینگ درباره رهبری شنیده است این است که کار رهبر این است که بر تفکر افراد تأثیر بگذارد. امروز راه هایی برای برندسازی شخصی وجود دارد که به هر رهبری امکان دسترسی به تفکر مردم را می دهد. این می تواند شامل مشتریان آنها باشد. فروشندگان؛ سهامداران ، سهامداران و شرکاء؛ و حتی کارمندان و اعضای تیم داخلی

به عنوان مدیرعامل ، صاحب مشاغل یا مؤسس ، نام تجاری شخصی شما به عنوان یک دارایی بزرگ است که می تواند شرکت شما را هم در سطح عمومی و هم در داخل رشد دهد. حتی یک ابتکار بیرونی مانند پادکست می تواند روشی باورنکردنی برای مقیاس فرهنگ باشد. فرصتی برای برقراری ارتباط با کارمندان است. مخصوصاً با کسانی که مرتباً با آنها روبرو نمی شوید. شاید شما هرگز با بسیاری از افراد سازمانتان ارتباط بسیار نزدیک نداشته باشید ، اما آنها می توانند به پادکست شما گوش دهند و دقیقاً بدانند که برای چه کسانی کار می کنند و به چه چیزی اعتقاد دارید.

آیا شما برای یک شرکت کار می کنید یا به عنوان رهبری فعالیت می کنید ، با قرار دادن خود در جامعه و اجازه دادن به افکار خود شناخته می شوید. مردم شروع به گوش دادن به شما خواهند کرد و ممکن است در آنچه شما می گویند ارزش پیدا کنند. قدرت این ارتباط انسانی به طور بالقوه می تواند منجر به فرصت های بیشتر برای شما و شرکت شما شود.

چه مالک ، بنیانگذار یا مدیرعامل نمی خواهد هر سرمایه موجود را فعال کند ، از آن استفاده کند و حداکثر کند تا رسالت شرکت خود را پیش ببرد؟

آموزش پرسونال برندینگ از طریق دنیای فناوری

دنیای دیجیتال فرصتی شگفت انگیز به ما می دهد تا بسیاری از تعاملات انسانی را ایجاد کنیم و آنها را در مقیاس بزرگ تکثیر کنیم. در حالی که این مقایسه با میزان نزدیکی قهوه حضوری یا آشنایی با شخص به صورت چهره به چهره نیست ، محیط دیجیتال امکان پخش یک طرفه را فراهم می کند که به افراد امکان می دهد احساس کنند که شما را می شناسند.

اگرچه آنها را قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید ، اما این افراد از سراسر جهان با اطلاعات باورنکردنی درباره شما ، اطلاعاتی در مورد خانواده ، تیم های ورزشی مورد علاقه تان را نیز می دانند.

در گروه های برندینگ ، این پدیده موتور رابطه نامیده می شود. آنها هر شخصیتی را که با آنها کار می کنند به دست می آورند و یک اکوسیستم دیجیتال ایجاد می کنند که ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز در هفته و در رسانه ها و محیط های مختلف فعالیت می کند. هر بخشی از آموزش پرسنال برندینگ که توسعه می یابد با یک استراتژی فراگیر گره خورده است و چندین نکته و فرصت های لمسی را برای شخصی ارائه می دهد تا شما را بشناسد ، از شما یاد بگیرد یا توسط شما فعال شود.

آموزش ایجاد پرسنل برندینگ

اگر هنوز یک برند پرسنال ایجاد نکرده اید و به دنبال آموزش پرسنال برندینگ در اینجا هستید ، چند سوال برای شروع کار وجود دارد :

  • برند شما چگونه حس مردم را لمس خواهد کرد؟
  • چه چیزی شما را متفاوت می کند؟
  • باورها و ارزشهای اصلی شما چیست؟
  • چه نوع فرهنگ شرکت را می خواهید؟
  • چه مهارت هایی را می توانید ارائه دهید؟
  • پیام شما چیست؟
  • افراد یا مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟
  • شما چقدر تأثیرگذار هستید؟
  • آیا محصول ، خدمات یا برند شما تحول را به مردم می دهد؟

با پاسخ به این سوالات، مسیر پیش رو برای موفقیت در آموزش پرسنال برندینگ روشن تر خواهد بود.