مشاوره برندسازی شخصی

فرایند برندسازی شخصی شامل پیدا کردن جنبه منحصر به فرد شما ، ایجاد شهرت در چیزهایی است که می خواهید برای آنها شناخته شوید و سپس به خود اجازه دهید تا برای آنها شناخته شوید. ما با مشاوره برند سازی شخصی شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد، چرا که با وجود هیجان انگیز بودن مسیر برند سازی شخصی، میتواند موضوعی گمراه کننده و پیچیده باشد.

مشاوره برندسازی شخصی

مشاوره برندسازی شخصی

برند سازی شخصی

یک برندشخصی نوعی از رابطه با شماست ، برای افرادی که جدا از شرکت شما وجود دارند. فرایند مشاوره برندسازی شخصی شامل پیدا کردن منحصر به فرد بودن شما ، ایجاد شهرت در چیزهایی است که می خواهید برای آنها شناخته شوید و سپس به خود اجازه دهید تا برای آنها شناخته شوید. در نهایت ، هدف ایجاد چیزی است که یک پیام را منتقل می کند و می تواند از آن درآمدزا باشد.

ابعاد رسانه در مشاوره برند سازی شخصی

بخش مهمی از مشاوره برندسازی شخصی شما این است که اطمینان حاصل کنید که مشتری شما به عنوان یک انسان ، با همان مسائل و مشکلات بازار هدف خود مواجه است. تنها تفاوت این است که می توانید نشان دهید که راه حل برخی از این مشکلات را پیدا کرده است – که شما مایلید با دیگران به اشتراک بگذارید.

امروزه ، نمی توانید اهمیت رسانه های اجتماعی را در مشاوره برندسازی شخصی نادیده بگیرید. بخشی از برند شخصی شما باید شامل همه حساب های رسانه های اجتماعی در همه شبکه های اجتماعی باشد که مخاطبان شما وقت خود را در آنها سپری می کنند. و می خواهید درخواست های دوستانه را آزادانه بپذیرید – نمی خواهید حساب های خود را به صورت خصوصی تنظیم کنید. اگر واقعاً می خواهید یک حساب کاربری فیس بوک را فقط برای دوستان و خانواده خود اجرا کنید ، باید در این زمینه فکر کنید که یک حساب جداگانه برای ابعاد کسب و کار و برندینگ خود تنظیم کنید.

موضوعی که در مشاوره برندسازی شخصی وجود دارد این است که شما هم چون مشتری خود سناریو را بدین صورت برای خود مرور کنید:

مسئله ای نیست که شما به طور مداوم به گونه ای رفتار کنید که مطابق با تصویر شما باشد ، اگرچه این موضوع مهم است. همچنین عواملی وجود دارد که تأثیرگذارتر بر برند سازی شخصی شما و برند تجاری سازمان شما است. شما می خواهید در مورد یک رنگ و فونت هایی که مداوم به کار خواهید برد تصمیم بگیرید. و شما می خواهید در همه جا از این رنگ ها و فونت ها استفاده کنید. آنها باید در وب سایت شما ، حساب های اجتماعی ، کارت ویزیت و هر چیز دیگری که چاپ شده است ، یکسان باشند. اگر نماینده یک تجارت هستید ، این موارد باید با رنگ و قلم کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

شما می خواهید همه ابعاد موضوع را در نظر بگیرید. شما حتی باید به مواردی مانند پاورقی در ایمیل ، لوازم التحریر ، حساب و فاکتورها و هرگونه بروشور مورد نظر خود دقت کنید. حتی ممکن است تا آنجا پیش بروید که بخواهید خودرویی را انتخاب کنید که متناسب با طرح رنگی شما باشد و از هر نوع مراسم عمومی که در آن شرکت می کنید ، از رنگ های مناسب یا لباس های مناسب استفاده کنید.

نکته مهم اینکه در مسیر مشاوره برندسازی شخصی دنیای آفلاین را فراموش نکنید. نام تجاری شخصی شما و یا مشتری شما باید کلیه مکانهایی را که مشتریان شما می توانند با شما روبرو شوند را شامل شود. کارت های ویزیت سبک به همان اندازه برای برندهای شما بسیار مهم هستند ، همانطور که صفحات اجتماعی شما هستند. فقط به یاد داشته باشید که موضوع خود را بر روی این موارد سازگار نگه دارید.

هر کجا که بروید کارتهای ویزیت را با خود حمل کنید. این موضوع اکنون به اندازه چهل سال پیش مرتبط است. هر زمان که فرصتی برای برقراری ارتباط با شخص جدیدی که با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت دارد ، از کارت خارج کنید.

به یاد داشته باشید، باید نشان دهید مشکلی را که همه دارند شما نیز دارید، اما با راهکاری برای آن!

برندسازی شخصی از طریق رسانه های الکترونیک

دنیای دیجیتال فرصتی شگفت انگیز به ما می دهد تا بسیاری از تعاملات انسانی را ایجاد کنیم و آنها را در مقیاس بزرگ تکثیر کنیم. در حالی که این مقایسه با میزان نزدیکی قهوه خوردن حضوری با مشتری یا آشنایی با شخص به صورت چهره به چهره نیست ، محیط دیجیتال امکان پخش یک طرفه را فراهم می کند که به افراد امکان می دهد احساس کنند که شما را می شناسند.

اگرچه آنها را قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید ، اما این افراد از سراسر جهان با اطلاعات باورنکردنی درباره شما ، اطلاعاتی در مورد خانواده ، حتی تیم های ورزشی مورد علاقه تان را نیز می دانند.

مشاوره برند سازی شخصی: چگونه باید برای خود برند شخصی ایجاد کنیم؟

اگر هنوز یک برندشخصی ایجاد نکرده اید و به دنبال ایجاد یک مورد در اینجا هستید ، چند سوال برای شروع کار وجود دارد که در مراحل مشاوره برندسازی شخصی با آن مواجه خواهیم شد:

  • برند شما چه حسی به مردم خواهد داد؟
  • چه چیزی شما را متفاوت می کند؟
  • باورها و ارزشهای اصلی شما چیست؟
  • چه نوع فرهنگ سازمانی را می خواهید؟
  • چه مهارت هایی را می توانید ارائه دهید؟
  • پیام شما چیست؟
  • افراد یا مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟
  • شما چقدر تأثیرگذار هستید؟
  • آیا محصول ، خدمات یا برندشما تحول را به مردم می دهد؟
  • چه مشکلی را حل می کنید؟
  • چه چیزی موفقیت و عدم موفقیت شما را تضمین می کند؟
  • درخت بازار(مشتریان) شما چیست؟
  • آیا در گروه مشتریان خود معتبر هستید؟
  • اقدام به تماس جدید
  • چرا ایجاد یک پرسنال برندینگ مهم است؟
  • افراد ایده آل چگونه شما شروع به پیدا کردن شما خواهند کرد؟

هنگامی که دائماً داستان خود را می گویید و قطعه های شخصیتی خود را از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید ، متوجه خواهید شد افراد بیشتری که به طور فعال در حال تعامل ، دنبال کردن و به اشتراک گذاری مطالب خود هستند.

هرچه شخصیت پررنگ تری داشته باشید می توانید به اعتبار و شهرت خود بیفزایید ، پیدا کردن دنبال کنندگان برایتان راحت تر خواهد شد. با گذشت زمان، شما این جامعه از افراد همفکر را ایجاد خواهید کرد که از مهارت های شما قدردانی می کنند و شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود می بینند.

متوجه خواهید شد که مردم یا شما را دوست دارند یا از شما متنفر هستند ، و این اشکالی ندارد! شما نمی خواهید کسی که فکر می کند شخصیت عجیب و غریبی دارد یا شخصی که دائماً با شما مخالف است بخشی از قبیله شما باشد.

سعی کنید وجوه بیشتری از خود در در دنیای رسانه های دیجیتال ارائه دهید.

یکی از بزرگترین دلایل ایجاد یک برند شخصی ، جمع کردن این گروه قدرتمند است که منتظرند هر کاری را که برای شما ارائه می دهند اقدامی کنند. هنگامی که پیروان ایده آل خود را پیدا کردید ، آن موقع است که واقعاً می توانید سود کسب کنید و به اهداف خود برسید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما طی چند ماه رویدادی پیش رو دارید و هدف از فروش این رویداد است. وقتی افراد صحیح در انتظار هستید ، می توانید این رویداد را در عرض چند دقیقه بفروشید.

شما با افرادی که اهمیت دارند اعتماد می کنید.

وقتی صحبت از مشاغل آنلاین با شخصی می شود ، مطالعات نشان می دهد که ۷۰-۸۰٪ از افراد قبل از انجام کار با آنها ، در زمینه تأثیرگذار یا برند تجاری تحقیق می کنند.

افراد دوست دارند احساس کنند که شما را می شناسند ، خصوصاً قبل از اینکه پول خرج کنند یا با شما کار کنند. این یکی از دلایل اهمیت برندسازی شخصی است. این راهی است که ما به طور طبیعی می توانیم در سراسر جهان روابط و ارتباط با مردم برقرار کنیم.

همه ی این سوالات موضوعاتی است که شما را در مسیر مشاوره برندسازی شخصی همراهی خواهند کرد تا مسیر روشن تری را برای مخاطبانتان تصویر کنید.

 

در صورتی که به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید، فرصت را از دست ندهید و با کارشناسان حرفه ای هلدینگ برندآفرین از طریق شماره ۲۲۱۴۵۴۵۱-۰۲۱در تماس باشید. افراد زیادی تا کنون از مشاوره برندسازی شخصی ما بهره برده اند و در کسب و کار خود موفق تر از گذشته درخشیده اند…