میلیاردرهای معروف دنیا از نگاه فوربز در سال ۲۰۲۱

میلیاردرهای معروف دنیا از نگاه فوربز در سال ۲۰۲۱

فوربز امروز با انتشار سی­ و پنجمین فهرست سالانه میلیاردرهای جهان نشان می‌دهد که ۲۷۵۵ میلیاردر رکوردشکن از جمله ۴۹۳ تازه واردی که در هر اندازه‌ای بی‌سابقه بودند، به ویژه در سالی که در آن اقتصادهای بزرگ در سراسر جهان به دلیل پاندمی ویروس کرونا، مختل شده بودند. روی هم رفته ارزش آن‌ها ۱۳.۱ تریلیون دلار است که از ۸ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۰ بیشتر است. با ما همراه باشید ال با میلیاردرهای معروف دنیا از نگاه فوربز در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

میلیاردرهای معروف دنیا از نگاه فوربز در سال ۲۰۲۱

 

کری ای.دولان، دستیار مدیر عامل Wealth گفت: «این اولین باری بود که ارزش خالص ترکیبی میلیاردها دلار در جهان به تریلیون‌های دو رقمی رسید. سرعتی که در آن ثروت هنگفتی به وجود آمده‌ واقعاً شگفت‌آور است.»

در یک مقاله جامع با عنوان “سرعت ثروت“، افسر ارشد محتوا راندال لین می‌نویسد: «در حالی که واکنش اولیه به موج میلیاردرهای سال ۲۰۲۱ به سمت خشم متمایل می‌شود، اما روندهای کلی یک نقشه راه برای رفاه بیشتر برای همه ارائه می‌دهند. مانند نجات از طاعون یک قرن پیش، فقط باید به اندازه کافی شجاع باشیم تا آن را مهار کنیم.»

لین می‌نویسد: «علی‌رغم آشفتگی‌هایی که شاهد آن بوده‌ایم، مردم برای غلبه بر چالش‌ها شانی خود را امتحان می‌کنند، مانند تایلر پری، که استودیوهای خود را در آتلانتا راه اندازی کرد، زیرا هیچ‌کس حاضر نبود به او در هالیوود یا اوگور شاهین، مهاجر ترک به آلمان که BioNTech به تولید واکسن کووید ۱۹ کمک کند و اینها همه پویایی اقتصادی را به دنبال دارد.»

امکانات کلیدی برای فهرست میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۱:

​​​​​​​​پنج نفر اول: جف بزوس، مدیر عامل سابق آمازون، به زودی جایگاه اول را در رتبه‌بندی سال جاری برای چهارمین سال متوالی حفظ می‌کند. ایلان ماسک به جایگاه شماره دو صعود کرد که در رده‌بندی سال گذشته از جایگاه شماره ۳۱ بالاتر بود. برنارد آرنو از LVMH در جایگاه سوم باقی می‌ماند و پس از آن بیل گیتس در جایگاه چهارم قرار دارد. این نخستین سالی است که وارن بافت در بیش از دو دهه گذشته در میان پنج ثروتمند برتر نبوده است. ​

  • تازه‌واردها: ویتنی ولف هرد، موسس و مدیر عامل برنامه dating app Bumble که در ماه فوریه امسال در معرض دید عموم قرار گرفت، از جمله تازه واردین قابل‌توجه است. در اینجا نگاهی به تازه واردان امسال و داستان‌های آن‌ها می‌اندازیم. ​
  • خود ساخته ­ها: این رتبه بندی در سال ۲۰۲۱ دارای رکورد ۱۹۷۵ میلیاردر خود ساخته است که به تنهایی شرکت خود را راه­اندازی کرده یا ثروت خود را بدست آورده ­اند.
  • زنان: ۳۲۸ میلیاردر زن وجود دارد که از ۲۴۱ نفر در سال ۲۰۲۰ بیشتر است.

​​​​​​​​

در سطح جهانی: آسیا – اقیانوسیه بیش‌ترین میلیاردر را دارد، با ۱۱۴۹ نفر و پس از آن ایالات‌متحده با ۷۲۴ نفر و اروپا با ۶۲۸ نفر. ​

​​​​​​​​این گروه در میان برجسته‌ترین جلوه­های ساخته‌شده توسط فوربز خواهد بود و شامل آثار هنری سفارشی است که از پول رایج در سراسر جهان الهام‌گرفته اند. همچنین عکاسی پیچیده سیاه و سفید از تازه واردان و اینکه یک عنصر تعاملی جدید مستقیماً در فهرست تعبیه شده که به بینندگان اجازه می‌دهد تا آمار ثروت میلیاردرها، حقایق اصلی و سایر فهرست­ های فوربز را بررسی کنند.

​​​​

داستان‌های اصلی عبارتند از:

​​​​​​

  • کامرون و تایلر وینکلواس: آخرین مجله فوربز، در بر دارنده میلیاردرهای بیت کوین کامرون و تایلر وینکلواس است. فوربز تازگی اعلام کرد که این جلد حاوی وینکلیکس NFT است و روز چهارشنبه ۵ آوریل در نیفتی گیت به حراج گذاشته خواهد شد. بستر NFT به نام Nifty Gateway در نوامبر ۲۰۱۹ توسط کامرون و تایلر وینکلواس خریداری شد.
  • دیوید ولز: بانک Nubank بدون کارمزد او با ۳۵ میلیون مشتری، با ارزش ­ترین بانک دیجیتال در جهان است و برای کسب درآمد بیشتر تلاش می ­کند.
  • جودی فائولکنر: میلیاردر و موسس سیستم‌های اپیک، که سوابق پزشکی الکترونیکی را رهبری می‌کرد.
  • آستین راسل ۲۶ ساله: که اکنون جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان است، در سال ۲۰۱۲ پس از دریافت ۱۰۰۰۰۰ دلار کمک مالی از پیتر تیل سرمایه‌گذار تکنولوژی میلیارد، از استنفورد خارج شد تا تکنولوژی‌های لیدار را راه‌اندازی کند.
  • کیت وانگ ۳۹ ساله: که یکی از جوان‌ترین زنان میلیاردرهای خودساخته جهان نیز هست، مدیر عامل شرکت RLX technology است که در اوایل سال جاری رونمایی شد.

درباره فوربز:

قهرمانان فوربز با تجلیل از کسانی که آن را ساخته اند و کسانی که آرزو دارند به آنجا برسند، به موفقیت دست یافته­اند. فوربز بانفوذترین رهبران و کارآفرینان تحول­ آفرین در کسب­ و کار و تأثیر گذاری عمیق بر جهان را به دعوت و هدایت ترغیب می­کند.امروز برند فوربز با بیش از ۱۴۰ میلیون نفر در سراسر جهان از طریق روزنامه‌نگاری معتمد، رویدادهای مجازی، برنامه‌های بازاریابی سفارشی و ۳۲ نسخه محلی دارای مجوز در ۷۱ کشور می‌رسد. افزونه­ های تجاری Forbes Media شامل توافق نامه های مجوز املاک و مستغلات، آموزش و خدمات مالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مرکز اخبار Forbes یا Forbes Connect مراجعه کنید.